No video

Erkenci Kuş 11. Bölüm - Çiğköfte İşkencesi


  • Am Vor 2 Monate

    Erkenci KuşErkenci Kuş

    Dauer: 3:59

    Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/erkenci-kus-11-bolum-izle?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=erkenci_kus&utm_content=bolum_11
    Erkenci Kuş'a Abone Olmak İçin → bit.ly/erk-dd-sub
    Erkenci Kuş 11. Bölüm Özet:
    Can, Sanem’e sahilde “Birlikte yalnız kalalım mı?” dediğinde Sanem'in içi de aklı da gitti. Sanem, Can'la her şeye hazır ama ya aralarındaki onca engel buna izin verecek mi?
    Polen, set bitiminde Emre’nin arabasıyla eve döndü, Can da ortalığı toparlayıp gelme sözü vermişti. Doğum günü de yaklaşırken, Polen’in beklentisi yüksek. Acaba Can ona sürpriz parti mi yapacak, yoksa baş başa mı kutlayacaklar?
    Osman’ın yıldızı catering için geldiği sette parladı. Yeni çekimler kapıda. Zebercet kıskançlığıyla ortalığı ayağa kaldırıyor. Mevkıbe bakkalı eşi Nihat’a geri vermek istedi ama Nihat’ın gözü reklam sektöründe. Nasıl olacak?
    Sanem bu sefer kararlı, karşısına çıkan herkese savaş açacak. Bu savaşın bir kazananı olabilecek mi peki?
    Yapım: Gold Film
    Yapımcı: Faruk Turgut
    Yönetmen: Çağrı Bayrak
    Senarist: Ayşe Kutlu Üner
    Oyuncu Kadrosu:
    Sanem Aydın: Demet Özdemir
    Can Divit: Can Yaman
    Leyla Aydın: Öznur Serçeler
    Mevkibe Aydın: Özlem Tokaslan
    Nihat Aydın: Berat Yenilmez
    Emre Divit: Birand Tunca
    Aylin Yüksel: Sevcan Yaşar
    Ayhan Işık: Ceren Taşçı
    Muzaffer Kaya (Zebercet): Cihan Ercan
    Deren Keskin: Tuğçe Kumral
    Cengiz Özdemir (Ceycey): Anıl Çelik
    Güliz Yıldırım: Sibel Şişman
    Osman Işık: Ali Yağcı

    erkenci kuş  star tv  dizi  yerli dizi  erkenci kuş izle  erkenci kuş 1. bölüm  can yaman  demet özdemir  sanem  can  erkenci kuş can  erkenci kuş sanem  star tv yaz ekranı  star tv yaz sezonu  erkenci kuş 1. bölüm izle  erkenci kuş fragman  erkenci kuş tanıtım  erkenci kuş teaser  gold film  

Anastasia Lily
Anastasia Lily

Sanem use too much spices in what she made 😂😂😂😂😂

Vor 11 Tage
gunay bilit
gunay bilit

😂😂😂

Vor 11 Tage
ismet iremsu Türkmenoğlu
ismet iremsu Türkmenoğlu

Yandı

Vor 11 Tage
Nərgiz Qasimova
Nərgiz Qasimova

canin hadi qit sen diyisi

Vor 12 Tage
سيف ليث
سيف ليث

احله مسلسل شفتها

Vor 13 Tage
Samra Hasanova
Samra Hasanova

Baya kötü,baya baya kötü,hatta baya,baya, baya kötü 😂😂

Vor 16 Tage
وفاء الجهني
وفاء الجهني

قتلتني سنام خربت عليها

Vor 22 Tage
Rengin tuğyıldız
Rengin tuğyıldız

Can yine sanemi üzmeden olayı tatlıya bağladı

Vor 28 Tage
Android Android
Android Android

ya ben buna çok şaşırıyorum sanem neden konuşunca yada bişeylerle uğraşınca ağzı açık kalıyo ben bunu anlamadım yalnış anlamayın

Vor Monat
Benim Sevimli Dünyam
Benim Sevimli Dünyam

2 26 helal helal bak hala yiyor 🤣

Vor Monat
Benim Sevimli Dünyam
Benim Sevimli Dünyam

2 17 Canın bakışları

Vor Monat
Bedish Ercep
Bedish Ercep

😀😀😀

Vor Monat
blah blah.
blah blah.

Nedir bu dizilerin çiğköfteye olan aşkı? Şdkfiaşfiqlvşaçhşb

Vor Monat
ahmet domurcuk
ahmet domurcuk

Bazen sanemin yerine ben utanıyorum öyle bir utanıyorum ki gülmekten ölüyorum😗😚😙😆😉😆😆😆😆😂😂😂😂😃🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂

Vor Monat
lkjnjjmhj Apci
lkjnjjmhj Apci

Sanem ve can gercekten güzel oynuyorlar keşke onların yerinde biz olsak diyenlerin inşallah istedikleri olur...

Vor Monat
Aysel Aysel
Aysel Aysel

Zavalli can cigkofte yerken gidecektin.! O kadar aciksozlusun ki.mukemmelsin.dobrasin! Bayildim bu sahneye.harika bir can ve sanem karakteri yapmislar!

Vor Monat
buğlem tv
buğlem tv

2:23can bey bitti

Vor Monat
ريناد ابراهيم
ريناد ابراهيم

ياربيه تعابير وجهه 😭😭😭💔💔😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vor Monat
Dizi Aşkım HHH
Dizi Aşkım HHH

Hadi hadi git sen ben beni yalnız bırak bunla 😁😂

Vor 2 Monate
Aylin Sedizade
Aylin Sedizade

Bu kadar kotu cig kofte yememisdim😄

Vor 2 Monate
Halil Yur
Halil Yur

😅😂😁😂😂😂😘😘😘😅😄😍 rezalet yani

Vor 2 Monate
Ayten Aliyeva
Ayten Aliyeva

çok guzəl

Vor 2 Monate
Desy Bonetti
Desy Bonetti

Bölüm 12!!!!!!😭

Vor 2 Monate
İlkin Asumov
İlkin Asumov

Çox güldüm

Vor 2 Monate
İclal *_*
İclal *_*

Yorum yazamıyorum 😢😢😢

Vor 2 Monate
Yaratıcı Fikirler
Yaratıcı Fikirler

2:21 domuzun hırklamasına benzemiş

Vor 2 Monate
Arya Altın
Arya Altın

Bu adam Dolunay dan itibaren nasıl böyle değişti vay aq biz niye böyle değişmiyoruz

Vor 2 Monate
Mazi Peretz
Mazi Peretz

Pobre hombre comió todo aunque no era sabroso😂😂😂😂

Vor 2 Monate
Saliha Aksoy
Saliha Aksoy

Shstas

Vor 2 Monate
Yaratıcı Fikirler
Yaratıcı Fikirler

Gömemedi 😊😊😉🤣😆😁

Vor 2 Monate
Elif Şeker
Elif Şeker

Baya baya iyi iken baya baya baya kötü oldu 😂😂😂

Vor 2 Monate
İsa Tosun
İsa Tosun

Lan kıyamam hala yiyor yaaa

Vor 2 Monate
Mehmet Dürümlü
Mehmet Dürümlü

,

Vor 2 Monate
nigar alekperova
nigar alekperova

aşkından yiyor

Vor 2 Monate
EylülNaz GÜRLEK
EylülNaz GÜRLEK

Ceyceyin ama ıııııııııııııııııı diyişi

Vor 2 Monate
Zeynep Pekten
Zeynep Pekten

Can niye bu kadar tatlı 🍫 ❤️😍

Vor 2 Monate
Yaratıcı Fikirler
Yaratıcı Fikirler

Baya kötü baya baya baya baya kötü

Vor 2 Monate
şekernaz adıgüzel
şekernaz adıgüzel

Bayaaa kötü baya bayaaa kötü sjsjsjjsja 😂

Vor 2 Monate
Meryem Çakır
Meryem Çakır

Sevdiği uğruna çiğköfte İŞKENCESİ çekiyor yaaaaa kiyamam😍😍😍😍💕💜💜💜

Vor 2 Monate
Debra Johnson
Debra Johnson

Jan is very sexy man...

Vor 2 Monate
Maya
Maya

Real love haha!

Vor 2 Monate
A B
A B

Sanem çok tatli ya bastim aciyi kasik kasik demesi varya bittim gülmekten

Vor 2 Monate
Gülay Cicek
Gülay Cicek

Güzel oynamamis can. Inandirici degil. Begenerek yiyor malesef :)

Vor 2 Monate
Elif Solgancak
Elif Solgancak

Hem acı diyor hemde löp löp götürüyo 😁😁

Vor 2 Monate
Selvi Ünal
Selvi Ünal

Ya daha gülüyoroar yaaa

Vor 2 Monate
Norcine Hm
Norcine Hm

baya bay kutu

Vor 2 Monate
Rabia polat
Rabia polat

Farklilik olmus . Her dizide yalandan uzulmesin diye guzel olmus diyolardi. Bu dogal olmus

Vor 2 Monate
firdevs dursun
firdevs dursun

Can : ben bunu gomerim Ben : gömemedi

Vor 2 Monate
Elisa Uçar
Elisa Uçar

Bilinçli miydi 😂😂😂😂

Vor 2 Monate
gülhan kaya
gülhan kaya

dizideki saf kızlar herhangi birşey yaptığında gülerken çakrırmadan utananlar

Vor 2 Monate
Yılmaz Canarslan
Yılmaz Canarslan

2 dakika konuşalım mı

Vor 2 Monate
Zafer Tazegul
Zafer Tazegul

Acıyı yiyince bn

Vor 2 Monate
Hilal Adler
Hilal Adler

Canın baya baya baya bayabaya iyi demesine gıcık oluyorum

Vor 2 Monate
Azra Ulusoy
Azra Ulusoy

Sanem çok acil bir şey var diye çağırdı. Can'ı acillik etti resmen 😂😂😂😂😂😂😂

Vor 2 Monate
SCRAP BABY
SCRAP BABY

Çiğköfte saldırısı hurrrraaaaaaaa kghkghjkhm

Vor 2 Monate
pretty312
pretty312

Neden onu böyle kötü yiyecekler yedirtti? anlayamıyorum. Birisi lütfen açıklayabilir mi? teşekkür ederim

Vor 2 Monate
Ummu I Ipek
Ummu I Ipek

Sanem neden böyle çocuksu konusuyorrr

Vor 2 Monate
Mahamed Sheikh Ahamed Maxamuud
Mahamed Sheikh Ahamed Maxamuud

yfutu66u

Vor 2 Monate
Aytan H. Gadirova
Aytan H. Gadirova

baya kötü.. baya baya baya kötü )))))))))))))))

Vor 2 Monate
broken rhyme
broken rhyme

0:49 can kalsşkdnd

Vor 2 Monate
stefan chalakov
stefan chalakov

Senem seni çok seviyorum 👩🏻

Vor 2 Monate
İsa Tosun
İsa Tosun

Sanki can çok güzel olmuş diyor yaaa

Vor 2 Monate
İsa Tosun
İsa Tosun

Ay Sanem yaa ben bide tarife göre yaptım diyor yaaa

Vor 2 Monate
Ece Nur
Ece Nur

Çok acımı yoksa kötümü

Vor 2 Monate
firdevs dursun
firdevs dursun

Adamın ici yandı neyseki evde birinin yemekleri yapabilmesi yeter o kişide can tabi ki

Vor 2 Monate
CUMALİ KOÇOVALI
CUMALİ KOÇOVALI

Çiğköfte dediler geldik bu neymiş amk

Vor 2 Monate
Habibe Arapkirli
Habibe Arapkirli

Çiğ köfte diye yazılır. Ajajks

Vor 2 Monate
İske GT
İske GT

bok gibi dizi emeğinze sağlık

Vor 2 Monate
Yağmur Aslan
Yağmur Aslan

ne umutla yedi sonra hayaller ve hayatlar ah sanem yaktın canı

Vor 2 Monate
Narin Tuğçe DOĞAN
Narin Tuğçe DOĞAN

En Tombulunu bulayım şurdan😂

Vor 2 Monate
derin mavi
derin mavi

Sen git beni yalnız bırak.. çünkü ben fena haldeyim Saneeemm...

Vor 2 Monate
derin mavi
derin mavi

Sen git beni yalnız bırak.. çünkü ben fena haldeyim Saneeemm...

Vor 2 Monate
Capital Braaa
Capital Braaa

Baya baya kötü diyor ama hala agzina sokuyor 😂😂

Vor 2 Monate
Nazife Serif
Nazife Serif

2:57 de Can'ın yüz ifadesi yalnız orda baya baya koptum

Vor 2 Monate
Cristina isabel Mejia
Cristina isabel Mejia

jajjajajajjajjjajjaajajj

Vor 2 Monate
Balari Byrsat
Balari Byrsat

With subtitle pls🙏

Vor 2 Monate
Baia Chixladze
Baia Chixladze

❤️❤️❤️❤️❤️

Vor 2 Monate
Msp Ayla.X
Msp Ayla.X

*Sanem*

Vor 2 Monate
Bet Kutu
Bet Kutu

amanda aman aşkı için kaşık kaşık acıyı da yermiş..çiğ tavuk bile yedirir buna sanem..ama yazık ya adama bu kadar çektirme..bulmuşun böyle insanı yazık yani..

Vor 2 Monate
Selda Özmen
Selda Özmen

canın yüzü😀

Vor 2 Monate
Menz Manga
Menz Manga

hahaha

Vor 2 Monate
Emiliya Hristova
Emiliya Hristova

Bu kadar kötüde hayal edemezdim yani.. baya baya ..baya kotu😂😂😂

Vor 2 Monate
ibrahim Gürneti
ibrahim Gürneti

@canyaman ile birlikte Ben de yerimmmmm @1demetozdemir 'in elinden her şeyi yerim yaaa ama bence o çiğköfte baya baya baya iyi duruyor bana göre 😁😁😁😂😆😆😆🤔😝🤓🤓🤓 ERKENCİ KUŞ 🌇🕊🐦🐥💎💎📿📿📿👑❤💘💛💜💙💚💗💖💜💟💌

Vor 2 Monate
Dora Gomez
Dora Gomez

Ponte Can se ve Que Estaba horrible lo que le dio sanem Y el se lo comió igual !!!eso es amorrrr !!

Vor 2 Monate
Rahima YAŞAR
Rahima YAŞAR

بزاف بزااف عجبني جان باي j'adore💖💜💕

Vor 2 Monate
Satu Ozgur
Satu Ozgur

Polen de ne gicikkkk sinirrr

Vor 2 Monate
Pembe Düşler
Pembe Düşler

Can şu baya baya baya diyişine baya baya bayılıyorum galiba

Vor 2 Monate
Altina Sulemani
Altina Sulemani

Can kotu oldugunu soyluyor ama sanem anlamiyor ki o da ilk gordugunde ne kadar sevindi

Vor 2 Monate
guadalupe krainski
guadalupe krainski

En español el capítulo el da una fiesta la casa de cam

Vor 2 Monate
guadalupe krainski
guadalupe krainski

Pueden pasar el capítulo dan una fiesta la casa de can

Vor 2 Monate
AYŞE SARIKAYA
AYŞE SARIKAYA

Acı yiyemeyen de kendine erkek demesin aq

Vor 2 Monate
Bilemen
Bilemen

2:52 krize girdim ya😂😂😂

Vor 2 Monate
Asmin Özdaş
Asmin Özdaş

Acıya verdiği tepki çok komik 😂😂😂😂😂 ssjsnsnn¿

Vor 2 Monate
Verda Nuran Menteşe
Verda Nuran Menteşe

Dağ gibi adam gidiyo du az kalsın 😂

Vor 2 Monate
Can Yamanım
Can Yamanım

baya kötü. baya baya kötü 😂

Vor 2 Monate
ياعلي مدد
ياعلي مدد

احب المسلسل 😍😭😭😭😍😍😍 Iraqi

Vor 2 Monate
Eleni Carali
Eleni Carali

Hadi git sen 😂😂😂

Vor 2 Monate
Derya Gamze Kaya
Derya Gamze Kaya

*Bu kadar kötüde hayal edemezdim:):):):):):):):):):):):)*

Vor 2 Monate
Ece Emine Yıldırım
Ece Emine Yıldırım

Sakın kimseye vermeyin tamam mı sadece siz yeyin jqkqjqkwjwjwjwjw

Vor 2 Monate
Demet Özdemir Aşığı
Demet Özdemir Aşığı

Demetime yanı Sanem'e kot ceket ve kot pantolonlar yakışır ceket tam demetlik❤️

Vor 2 Monate

Nächstes Video

Download | [720p]Babes-Zoey Nixon (Little Black Boots / 26.07.13) | Dragon Ball Super Episode 100 English Sub