Hayatta Her Şey Var 29 Ekim 2018


  • Am Vor 19 Tage

    Hayatta Her Şey VarHayatta Her Şey Var

    Dauer: 1:24:36

    Hayatta Her Şey Var - Nuray Sayarı - Burç Yorumları

Çağla Kaplan
Çağla Kaplan

Benim neye ihtiyacım var Güvene! Güvenmeye birine

Vor 2 Tage
ANGEL ANGEL
ANGEL ANGEL

Tesekurler Nur abla bu hafta ne dedise cikdi ya muhtesem ♡♡♡♡♡♡

Vor 12 Tage
Nurcan 79
Nurcan 79

Ahmet Kural akrep burcuymus tekrar açtım okudum akrebi gerçekten tesbit yerinde egosal hareketler dünyalarını terse döner diyen Nuray Sayarı 👏👏👏

Vor 14 Tage
Nuran Uygun
Nuran Uygun

YUSUF kavaklı Hocamla konuşmalarınızı Zevkle İzliyorum sağolun bayılıyorum ikinizede Hocama bayılıyorım o kadar doğru şeyler Söylüyorki Allah Ömürler Versin sizlere

Vor 15 Tage
blue Ceren
blue Ceren

Başak 28. dkk

Vor 16 Tage
Biricik Solak
Biricik Solak

gecin bunlari AKP aski yada dusmanligi,gecin bunlari Ataturk aski yada dusmanligi,yapay zeka uzay caginda bunlar size atilan yemler..tavuk gibi yem yemeniz icin....hala AKP limisin diyor Bunyamin spiker adama:))) salak AKP mi var Ataturk mu var????teknoloji var Dollar var anlasana:))) hala tavuk gibi yemle oyalandigini gosterip?AKP limisin deme?yuz seneler onceki Ataturkle ugrasmayin olu yerinde mezarinda rahat etsin

Vor 16 Tage
Elnur Tovuzlu
Elnur Tovuzlu

Nuray sayariyi cok seviyorum yay burcuyum ask ne zaman bizi bulucak

Vor 16 Tage
Rustem Abdullayev
Rustem Abdullayev

Nuray sayar sizi cox sevirem.Allah can sagligi verin

Vor 17 Tage
sara gündüz
sara gündüz

Harikasınız.

Vor 17 Tage
G N v
G N v

😍😍😍😍😍😍😍inwallah

Vor 17 Tage
Cansu Akalın
Cansu Akalın

Yahu birşeyi de bilin lütfen. Koç külliyen yanlış. Ben yengeç im, yükselen de yengeç. Bence yengeçlerin koça dikkat etmesi lazım. Koç kadar sinsi değil yengeç. Ayrıca, su ateşi söndürür belki ama suyu da buharlaştıran ateştir. İllaki zarar veriyor yengeç e koç. Yengeç koç ile baş edemiyor. Tek fark şu, biz sinsilik veya strateji yaparak işimizi halletmeye çalışıyoruz. Koç kırıp dökerek. İllaki her istediğini yapıyor. Er ya da geç kafaya taktığını yapıyor. Deve kini var. Ben de kinciyim ama koç kinci değil gibi görünüyor ama öyle değil. En yakın arkafaşım koç tu. Çıkarları söz konusuysa çok iyi. Koç anlatmakla bitmez. Düşman başına 😒

Vor 17 Tage
Cansu Akalın
Cansu Akalın

+Zaur Huseynli bana dost gibi davranıp işimi elimden aldı, ve evleneceğim adamı. Sonra kayınvalidesini safdışı etti. Daha saysam şaşarsın 😔

Vor 17 Tage
Zaur Huseynli
Zaur Huseynli

Cansu Akalın sen ne çekmissin böyle koçlardan?! 🤣😈

Vor 17 Tage
İlknur Erden
İlknur Erden

Nuray hanım yay burcuyum gerçekten ilk önce Allah tabiki hayatıma sihirli değnek değdi herşey tersine döndü

Vor 17 Tage
Kunter Karaca
Kunter Karaca

Bu kadın İkizler burcunu hiç sevmiyor. Hep kısa kısa geçiyor.

Vor 17 Tage
Nargiz Yunis
Nargiz Yunis

👍

Vor 17 Tage
Esma Caliskan
Esma Caliskan

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Vor 17 Tage
fatma cepni
fatma cepni

Butun proqramı burclaramı ayırdınız yuhhh yani

Vor 18 Tage
Bahar Ekim
Bahar Ekim

Atamın kadınları sizinle grur duydum cumhuriyet size ve sizin dokunduğunuz insanlara emanet

Vor 18 Tage
Aslan Kaç Paraparapum
Aslan Kaç Paraparapum

36.36 AKREP

Vor 18 Tage
Vesile Tantiverdi
Vesile Tantiverdi

Yengeç kadını hep aşkta kaybetiler

Vor 18 Tage
Vesile Tantiverdi
Vesile Tantiverdi

Bir yengeç burcu kadını olarak nur ve nuray hanimcimlarim ikinizide çok seviyorum

Vor 18 Tage
Adile Görnü
Adile Görnü

Nur ve Nuray hanim sizi cok seviyorum. Ikinizde coook sempatik ve cekicisiniz.

Vor 18 Tage
Seher Önder
Seher Önder

Teşekürler cevap verdisenıiz benim annem 6 tı ayllkken olmüş bilemiyurdum onun icin teşekürler

Vor 18 Tage
Eldar Dervis
Eldar Dervis

Merkur geri gedecekse bidik vallahi olduk nefret ediyorum merkur gerilemesine

Vor 18 Tage
leilâ
leilâ

28 dk 1.15 tekarari başak

Vor 18 Tage
veysel akkaya
veysel akkaya

söylediği herşey çıktı yaaa bu kadar olur

Vor 18 Tage
Necibe Bal
Necibe Bal

14:34 ikizler

Vor 18 Tage
Nodira Saydahmatova
Nodira Saydahmatova

Balik 52.10 haydi baliklar

Vor 18 Tage
Miri agalarov
Miri agalarov

Ablam yayin sikintisindan kurtulsaydin para yonunden iyi olurdu

Vor 18 Tage
Fevzi Kocaturk
Fevzi Kocaturk

Aslan 22.46

Vor 18 Tage
Ayla Kocin
Ayla Kocin

Ehliyet sinavim var 16 kasimda Boga burcuyum yukselenimde Boga nasil etkiler beni kazanabilirmiyim nuray hanim

Vor 18 Tage
pınar yoltay
pınar yoltay

Heyecan yapmazsan kazanirsin sinyallerini hep yak vitesler cok onemli degil ok bol şans

Vor 16 Tage
kasım aktaş
kasım aktaş

7

Vor 17 Tage
Seher Önder
Seher Önder

11 18 1962 dogum burcüm nurayhanim ben gendimçe akrep diyurum doğrumudur beni nedir burçum hangisidir

Vor 18 Tage
Beray Cingöz
Beray Cingöz

Aynen akrep burcusunuz

Vor 18 Tage
Emel Sahiner
Emel Sahiner

Ne diycez dur bi venüs gerilmesi bitsin mi diycez? Cevap; Istemiyorsan Hayir de bahaneye ne gerek var olur...😅😅 başak

Vor 18 Tage
Elif Naz Kızılırmak
Elif Naz Kızılırmak

İkizler hangi burç ile iyi anlaşir? Aslan burcu olan birinden etkileniyorum? İkizlerim. Etkilemekte en zorlandiğim burç aslan. Yardımcı olur musunuz?

Vor 18 Tage
Ömür Tunç
Ömür Tunç

Elif Naz Kızılırmak ayyy benim eşim aslan, uzak dur ikizler aslanla anlaşamıyor. Tecrübeyle sabit.

Vor 16 Tage
isim soy isim
isim soy isim

Emeğinize sağlık çok güzel anlatıyorsunuz

Vor 18 Tage
Memmedov Murad
Memmedov Murad

Vallah ne dediyse çıxtı

Vor 18 Tage
Avşar Kızı
Avşar Kızı

32:38 Terazi

Vor 18 Tage
Used Gamer
Used Gamer

Tebrikler.bayramınız tebrik eliyirik bütün Türkiye Cumhuriyyetinin

Vor 18 Tage
Emil Haciyev
Emil Haciyev

En kotu seyler de kovaya cikti 😒😒😒

Vor 18 Tage
Rahatay Jumatova
Rahatay Jumatova

Harikasınız Nur ve Nuray hanımlar😘😍

Vor 18 Tage
Gozde Eslik
Gozde Eslik

Akrep😉😉

Vor 18 Tage
eslemin annişi
eslemin annişi

50:50 kova

Vor 18 Tage
Çinarə İbrahimova
Çinarə İbrahimova

Sağ olun canlarım.Ağzınıza sağlık.

Vor 18 Tage
Şenay Dinçer
Şenay Dinçer

haftanın en şansızı mı ? en mutsuzu mu ? saki, asla ve asla şanslı olamaz,mutlu olmasına insanlar izin vermez her nefesinde

Vor 18 Tage
Dilek Turk
Dilek Turk

Oglak ve balik uyumunda ;balik erkeğinin yüklseleni koç ise...hangi sine bakmaliyiz?

Vor 18 Tage
Süslü Duran
Süslü Duran

Yay: Insallah insallah insallah

Vor 18 Tage
LOVE
LOVE

rituel niye vermiyor artik

Vor 18 Tage
Nese Ozturk
Nese Ozturk

Hic normal bi durumu yok bu burcun nasıl bi mahluksak valla hic biride tutmuyo

Vor 18 Tage
Sieda Xidoytoba
Sieda Xidoytoba

Kovayim usuliyorum

Vor 18 Tage
Nez Tek
Nez Tek

36 dk akrepppp

Vor 18 Tage
Eliyeva Lale
Eliyeva Lale

Azerbaycanan salam .

Vor 18 Tage
leyla ben
leyla ben

evet nuray hanim bir yay burcu olarak cook yoruldum maddi ve manevi sevindim anlarkilariniz aydinlandin birden ruhum .insallah dogru cikar deeinleriniz

Vor 18 Tage
Dilek Turk
Dilek Turk

Kacirdim malesef simdi izliyorum

Vor 18 Tage
MJ12 UNATCO AGENT
MJ12 UNATCO AGENT

Hayatinizi sikim

Vor 18 Tage
Fatma Sevim Şahin
Fatma Sevim Şahin

Cumhuriyet i bize armağan eden Atatürk ün resmi neden yok yazık size yakıştıramadım nuray hanım yazık

Vor 18 Tage
Ayça Uygun
Ayça Uygun

bunlar ne kadar saçma sorular söyleyecek başka şeyin yokmuydu millet neyle uğreaşıyor sen neyle uğraşıyorsun.

Vor 18 Tage
Fatma Sevim Şahin
Fatma Sevim Şahin

Terbiyesiz kör olmadığım için dir sözüm

Vor 18 Tage
S. anna
S. anna

Var işte körmüsün ?

Vor 18 Tage
Fatma Sevim Şahin
Fatma Sevim Şahin

Hıhı var mış görmek ne mümkün ise

Vor 18 Tage
Sarp Tuna
Sarp Tuna

Ekranın köşesinde var

Vor 18 Tage
Derya Aydogdu
Derya Aydogdu

Benim oğlan akrem devilidinden ay ildi

Vor 18 Tage
Ş. Hüseynova.
Ş. Hüseynova.

Azərbaycandan kucak dolusu selamlar...💙❤💚

Vor 18 Tage
Gülistan Kayhan
Gülistan Kayhan

Nuray abla seni çok seviyorum vallahi billâhi her hafta seni izliyorum başak burcu yum cok doğru söylüyorsun seni her dediğin benim için öyle oluyor gerçekten 👍👏👏👏♥️

Vor 18 Tage
Mevlude Turk
Mevlude  Turk

Enerji çalışması vericem demiştiniz .vermediniz

Vor 19 Tage
Derya Aydogdu
Derya Aydogdu

Benim işim vardı Nur hanım yutupdan diliyorump

Vor 19 Tage
Danil Kara
Danil Kara

Yengecle akrebin askdan yana wanslari varmi

Vor 19 Tage
Afsanee Hatice
Afsanee Hatice

koccc

Vor 19 Tage
bahar yilmaz
bahar yilmaz

Koç 3:55

Vor 19 Tage
bahar yilmaz
bahar yilmaz

Bu Nur hanım çok gereksiz ve uzun uzun konuşuyor dayanamıyor kapatıyorum bir sonucu olarak

Vor 19 Tage
Semra Alisch
Semra Alisch

bahar yilmaz aynen

Vor 16 Tage
Rana Cengiz
Rana Cengiz

Oglakla Aslanı o kdr yazdınız söylemediniz hicbiseyyyyyy

Vor 19 Tage

Nächstes Video

Tuý Âm | Vedi Prodotto | Grey's Anatomy